پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام روانیتم
نوشته شده در یک شنبه 18 اسفند 1392
بازدید : 583
نویسنده : مهدی سوداگر

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام روانیتم :

روانی روانیتم زود باش بگو که من کیتم

تو همه ی زندگیمی زود باش بگو زندگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

عاشق دیونه بازیتم عاشق چشمای رنگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام روانیتم

♫♫♫♫♫♫

من دیونه نبودم تو دیونم کردی

یه روزی باهام خوبی یه روز باهام سردی

تا کی هی می خوای دوباره برگردی

من دیونه نبودم تو دیونم کردی

خدا ما دوتا رو واسه هم دیگه ساخته

که توئه دیونه رو به جون من انداخته

همه میگم من و تو دیونه ایم عشقم

هیشکی این دیونه ها رو هنوز نشناخته

روانی روانیتم زود باش بگو که.من کیتم

تو همه ی زندگیمی زود باش بگو زندگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

عاشق دیونه بازیتم عاشق چشمای رنگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام روانیتم

♫♫♫♫♫♫

من دیونه نبودم تو دیونم کردی

یه روزی باهام خوبی یه روز باهام سردی

تا کی هی می خوای دوباره برگردی

من دیونه نبودم تو دیونم کردی

خدا ما دوتا رو واسه هم دیگه ساخته

که توئه دیونه رو به جون من انداخته

همه میگم من و تو دیونه ایم عشقم

هیشکی این دیونه ها رو هنوز نشناخته

روانی روانیتم عاشق دیونه بازیتم عاشق چشمای رنگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

MP3 – 320

Ali AbdolMaleki – Ravanitam

MP3 – 128

Ali AbdolMaleki – Ravanitam

 


:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام روانیتم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: